ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Καλωσήρθατε στην ιστοσελίδα www.rakun.gr . Το www.rakun.gr αποτελεί το διαδικτυακό κατάστημα πώλησης της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία “Γ. Α. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” (αρ. ΓΕΜΗ 077113127000) και το διακριτικό τίτλο “ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ”, η οποία εδρεύει επί της Αγίου Αλεξάνδρου, στον Καρτερό Ηρακλείου Κρήτης, ΤΚ 71601, με ΑΦΜ 094259799, ΔΟΥ Ηρακλείου, τηλ: 2810-381800, email: contact@rakun.gr (εφεξής καλούμενη για λόγους συντομίας η Εταιρεία).
Η χρήση της ως άνω ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρεία διέπεται αποκλειστικά από τους κάτωθι όρους και προϋποθέσεις. Κάθε χρήστης ο οποίος εισέρχεται και κάνει χρήση της ως άνω ιστοσελίδας ή συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό κατάστημα (εφεξής καλούμενος για λόγους συντομίας ο Χρήστης ή ο Πελάτης) συναινεί ρητά και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, καθώς και τους όρους πώλησης και Όρους Προσωπικών Δεδομένων και Cookies.
Η Εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να αλλάζει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας www.rakun.gr ανά πάσα στιγμή χωρίς προηγούμενη σχετική ενημέρωση των χρηστών. Οι Χρήστες φέρουν την ευθύνη να ελέγχουν περιοδικά αν έχουν επέλθει τροποποιήσεις στους παρόντες όρους χρήσης. Η Εταιρία ενημερώνει τους χρήστες μέσω της παρούσας ιστοσελίδας για οποιεσδήποτε αλλαγές στους όρους των συναλλαγών.
Με την είσοδό τους στην ιστοσελίδα και την συναλλαγή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα Χρήστες της ιστοσελίδας και οι Πελάτες του καταστήματος δηλώνουν ρητά και υπεύθυνα ότι είναι ενήλικοι και ότι δεν στερούνται δικαιοπρακτικής ικανότητας. Απαγορεύεται η χρήση της ιστοσελίδας ανηλίκους ή από άτομα τα οποία στερούνται δικαιοπρακτικής ικανότητας. Αν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις της παρούσας ιστοσελίδας υποχρεούται να απέχει από αυτή καθώς και από τη συναλλαγή του με το ηλεκτρονικό κατάστημα.
1. Παρεχόμενες πληροφορίας και διαθέσιμα προϊόντα
Η Εταιρεία δεσμεύεται ρητά για την ταυτότητα των προϊόντων τα οποία διατίθενται στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των παρεχόμενων για αυτά πληροφοριών και την περιγραφή τους. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν τυπογραφικά ή τεχνικά λάθη τα οποία προέκυψαν ακούσια, από σφάλμα ή παραδρομή, ή λόγω τεχνικής βλάβης ή ανωτέρας βίας, στα πλαίσια της καλής πίστης.
2. Αποποίηση Εγγυήσεων και Περιορισμός Ευθύνης
Η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε τυχόν τεχνικά προβλήματα που μπορεί να παρουσιαστούν στους Χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο ή κατά την διάρκεια της επίσκεψής τους σε αυτό.
Η Εταιρεία δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα για μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/ και υπηρεσίες ή/ και πληροφορίες, ή κακόβουλο λογισμικό το οποίο πιθανόν διέθεσαν/ διέδωσαν μέσω της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Όπου ο παρών διαδικτυακός τόπος εμπεριέχει παραπομπές σε διαδικτυακούς τόπους τρίτων, η Εταιρεία για το περιεχόμενο των σελίδων αυτών καθώς και για οποιαδήποτε ζημία ή βλάβη τυχόν προκύψει από τη χρήση τους, καθώς ο Χρήστης λαμβάνει πρόσβαση σε αυτές κατόπιν δικής του επιλογής και ευθύνης.
Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προβάλλονται στην ιστοσελίδα της ή/και στο ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν υφίστανται σφάλματα στις παρεχόμενες πληροφορίες, φωτογραφίες ή την περιγραφή των προβαλλόμενων προϊόντων.
Το σύνολο του περιεχομένου της παρούσας ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος διατίθεται “ως έχει” και η Εταιρεία δεν παρέχει ουδεμία εγγύηση σε ό,τι αφορά τα προβαλλόμενα στον ιστότοπό της προϊόντα, τους όρους και προϋποθέσεις χρήσης τους κ.ο.κ..
Η Εταιρεία δεν φέρει καμία υποχρέωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης λόγω ηθικής βλάβης από τις ως άνω αιτίες ή λόγω της μη έγκαιρης παράδοσης των προϊόντων και της παροχής των υπηρεσιών της στους Πελάτες.
Η Εταιρεία αποποιείται την όποια ευθύνη της για τις τυχόν ζημίες τις οποίες υπέστησαν οι Χρήστες και οι Πελάτες της, από τη χρήση του ιστοτόπου της, του ηλεκτρονικού της καταστήματος, των προϊόντων και των υπηρεσιών της.
3. Υποχρεώσεις Χρηστών/ Πελατών
Κάθε Χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος με δική του ευθύνη. Η χρήση της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος υπόκεινται στην κείμενη εθνική και ενωσιακή νομοθεσία και το Διεθνές Δίκαιο και ο Χρήστης/ Πελάτης δεσμεύεται στην τήρηση αυτών.
Ο χρήστης της ιστοσελίδας www.rakun.gr αποδέχεται ότι δεν θα χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας για αποστολή, δημοσίευση, και γενικά με οποιοδήποτε τρόπο μετάδοση παράνομου, βλαβερού, απειλητικού, ρατσιστικού, προσβλητικού, ενοχλητικού, συκοφαντικού, δυσφημιστικού, χυδαίου, άσεμνου, λιβελογραφικού ή επιβλαβές προς τους ανηλίκους περιεχομένου, ή οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο δεν επιτρέπεται να επικοινωνήσει και να μεταδώσει σύμφωνα με το εθνικό και ενωσιακό δίκαιο. Η επίσκεψη στον διαδικτυακό τόπο της Εταιρείας και η συναλλαγή με το ηλεκτρονικό της κατάστημα πρέπει να λαμβάνει χώρα με τρόπο που να μην εμποδίζεται η χρήση τους από τρίτους.
Οι χρήστες με την χρήση της ιστοσελίδας ή/και τη συναλλαγή τους στο ηλεκτρονικό κατάστημα εγγυώνται ότι δεν θα εισβάλλουν και θα τοποθετούν ιούς λογισμικού ή οποιουδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα, ότι δεν θα παρενοχλήσουν τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και περιεχόμενο, ότι δεν θα χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
Ο Χρήστης υποχρεούται να χρησιμοποιεί την παρούσα ιστοσελίδα ή/και να συναλλάσσεται με το ηλεκτρονικό της κατάστημα σύμφωνα με το νόμο, τα χρηστά ήθη και τους παρόντες όρους, και να μην προβαίνει σε πράξεις ή παραλείψεις, που μπορούν να προκαλέσουν βλάβη ή δυσλειτουργία αυτών ή να επηρεάσουν ή να θέσουν σε κίνδυνο την παροχή των προϊόντων και των υπηρεσιών της Εταιρείας.
4. Δικαιώματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας
Όλο το περιεχόμενο του διαδικτυακού τόπου της εταιρείας και του ηλεκτρονικού της καταστήματος (διακριτικός τίτλος, σήμα, γραφικά, εικόνες, φωτογραφίες, κείμενο) αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας, η οποία προστατεύεται από το εθνικό, ενωσιακό και διεθνές δίκαιο. Στο διαδικτυακό τόπο ή/και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δύνανται να προβάλλονται και έργα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων για τα οποία η Εταιρεία έχει λάβει νόμιμη άδεια. Συνεπώς, κανένα εξ αυτών δε δύναται να αποτελέσει εν όλω ή εν μέρει αντικείμενο πώλησης, αντιγραφής, τροποποίησης, αναπαραγωγής, αναδημοσίευσης ή να "φορτωθεί", να μεταδοθεί ή να διανεμηθεί με οποιονδήποτε τρόπο. Οι χρήστες δεν θα πρέπει να παραπλανούν ως προς τον πραγματικό δικαιούχο του περιεχομένου του ιστοτόπου.
Τα ονόματα, σήματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα, που αντιπροσωπεύουν την Εταιρεία ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, ανήκουν αποκλειστικά στην Εταιρεία ή στα τρίτα μέρη και είναι, προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων και εμπορικής και βιομηχανικής ιδιοκτησίας. Η εμφάνισή τους στον διαδικτυακό τόπο δεν πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκλαμβάνεται ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους. Επομένως δεν βαρύνουν την Εταιρεία, ευθύνες, που απορρέουν από την με οποιονδήποτε τρόπο χρήση από τρίτους των ανωτέρω σημάτων και διακριτικών γνωρισμάτων των τρίτων μερών.
5. Υπερσύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους (links)
Η εταιρεία δεν ελέγχει τη διαθεσιμότητα, το περιεχόμενο, την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων, την ποιότητα και πληρότητα των υπηρεσιών άλλων ιστοσελίδων και ηλεκτρονικών καταστημάτων στα οποία παραπέμπει μέσω συνδέσμων, υπερσυνδέσμων, διαφημιστικών banner και άλλων διαφημίσεων και συνεπώς δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημίες τις οποίες οι Χρήστες ήθελε υποφέρουν από την μετάβασή του σε αυτές.
Όροι και Προϋποθέσεις Αγορών
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις από κοινού με τους “Όρους Χρήσεις” και την “Πολιτική Απορρήτου” εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών που πραγματοποιείται από την εταιρεία με την επωνυμία “Γ. Α. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” (αρ. ΓΕΜΗ 077113127000) και το διακριτικό τίτλο “ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ”, η οποία εδρεύει επί της Αγίου Αλεξάνδρου, στον Καρτερό Ηρακλείου Κρήτης, ΤΚ 71601, με ΑΦΜ 094259799, τηλ: 2810-372900, 2810-381800, email: contact@rakun.gr (εφεξής η Εταιρεία) μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος (www.rakun.gr) (εφεξής το Ηλεκτρονικό Κατάστημα) και αποτελούν τη συνολική δεσμευτική συμφωνία μεταξύ της Εταιρείας και των Πελατών της.
6. Κατάρτιση της σύμβασης
Οι πληροφορίες που περιέχονται στους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, καθώς και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και του ηλεκτρονικού καταστήματος της Εταιρείας δεν συνιστούν πρόταση για τη σύναψη συμβάσεως, αλλά πρόσκληση σε σύμβαση και είναι ξεκάθαρα ενημερωτικού χαρακτήρα. Η σύμβαση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη δεν θεωρείται καταρτισθείσα, παρά μόνον όταν η παραγγελία του γίνει ρητά δεκτή από την εταιρεία.
Για να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδικασία της αγοράς και να πατήσετε το κουμπί “Πληρωμή”. Πριν από την υποβολή της παραγγελίας ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ειδικού συνδέσμου γνώση των “Όρων και των Προϋποθέσεων της Αγοράς”, των “Όρων Χρήσης” και της “Πολιτικής Απορρήτου” και στην συνέχεια επιλέγει την ένδειξη “Έχω διαβάσει και αποδέχομαι τους Όρους και Προϋποθέσεις Αγορών, του Όρους Χρήσης και την Πολιτική Απορρήτου”.
Με την ένδειξη αυτή ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των πληροφοριών:
α) των κύριων χαρακτηριστικών των προϊόντων ή/και των υπηρεσιών που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στην ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό πριν την υποβολή της παραγγελίας του. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται σε περίπτωση που ο Πελάτης παραλείψει να ενημερωθεί για τα ανωτέρω, καθώς και για κάθε τυπογραφικά ή τεχνικά λάθη τα οποία προέκυψαν προέκυψαν ακούσια, από σφάλμα ή παραδρομή, ή λόγω τεχνικής βλάβης ή ανωτέρας βίας, στα πλαίσια της καλής πίστης.
β) της επωνυμίας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, τηλεομοιότυπου (φαξ), της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, του αριθμού φορολογικού μητρώου και του αριθμού εγγραφής στο ΓΕΜΗ της Εταιρείας
γ) της συνολικής τιμής των προϊόντων και των υπηρεσιών της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ καθώς και κάθε τέλους, του τρόπου με βάση τον οποίο πρόκειται να υπολογιστεί η τιμή, καθώς και όλες τις πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου και κάθε άλλη δαπάνη ή σε περίπτωση που οι επιβαρύνσεις αυτές δεν δύνανται να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι ο Πελάτης δύναται να επιβαρυνθεί με πρόσθετες επιβαρύνσεις. Οι πρόσθετες αυτές επιβαρύνσεις ή τυχόν δαπάνες οι οποίες δεν γνωστοποιήθηκαν στον Πελάτη κατά τη στιγμή της παραγγελίας, δεν επιβαρύνουν τον Πελάτη δίχως την προηγούμενη συναίνεσή του. Τα έξοδα αποστολής δεν υπολογίζονται στις συνολικές τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών της παραγγελίας, αφού υπολογίζονται με βάση την επιλογή του Πελάτη για τον τρόπο αποστολής.
δ) του κόστους επικοινωνίας του μέσου εξ αποστάσεως για τη σύναψη σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων.
ε) των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, της προθεσμίας εντός της οποίας ο προμηθευτής αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά ή να παράσχει τις υπηρεσίες
στ) των προϋποθέσεων, της προθεσμίας και της διαδικασίας άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, σύμφωνα με το σχετικό όρο και το παράρτημα της παρούσας
ζ) των δαπανών επιστροφής, εφόσον επιβαρύνουν τον καταναλωτή
η) τις περιστάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή υπό τις οποίες το έχει απολέσει
ι) της ύπαρξη ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων προϊόντων σύμφωνα με το Ν. 2251/94 και 534 και επ. ΑΚ.
ια) όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.
ιβ) της διάρκειας της σύμβασης, όπου τυγχάνει εφαρμογής, ή, εάν η σύμβαση είναι αορίστου χρόνου ή της αυτόματης παράτασης, των όρων για τη λήξη της σύμβασης.
ιγ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ελάχιστης διάρκειας των υποχρεώσεων του Πελάτη βάσει της σύμβασης.
ιδ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η Εταιρεία.
ιε) όπου τυγχάνει εφαρμογής, της δυνατότητας προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Εταιρεία., καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.
ιστ) όπου τυγχάνει εφαρμογής, κάθε τυπικής διαλειτουργικότητας ψηφιακού περιεχομένου με υλισμικό και λογισμικό της οποίας η Εταιρεία έχει γνώση ή ευλόγως αναμένεται να έχει γνώση.
ιζ) της υποχρέωσης πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.
Η παραλαβή της παραγγελίας επιβεβαιώνεται με την επιστολή σε εσάς ενός email (“Επιβεβαίωση Παραγγελίας”) το οποίο θα επιφέρει τη συνοπτική επισκόπηση της παραγγελίας σας, τη συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, τα μεταφορικά έξοδα και τυχόν λοιπές δαπάνες. Όλες οι παραγγελίες τελούν υπό την αποδοχή τους εκ μέρους της Εταιρείας και η εν λόγω αποδοχή θα επιβεβαιώνεται με την αποστολή σε εσάς ενός e-mail που θα επιβεβαιώνει ότι το προϊόν έχει αποσταλεί (“Επιβεβαίωση Αποστολής”). Η σύμβαση για την αγορά ενός προϊόντος μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη ("η Σύμβαση") θα θεωρείται μόνο τότε συναφθείσα όταν θα αποστέλλεται από την Εταιρεία η Επιβεβαίωση Αποστολής. Η Σύμβαση θα αφορά μόνο στα προϊόντα των οποίων την αποστολή η Εταιρεία έχει επιβεβαιώσει στην Επιβεβαίωση Αποστολής. Η εταιρεία δεν είναι υποχρεωμένη να σας προμηθεύσει τον Πελάτη τυχόν περαιτέρω προϊόντα που ενδεχομένως είναι μέρος της παραγγελίας του, παρά μόνο όταν επιβεβαιωθεί η αποστολή των εν λόγω προϊόντων με ξεχωριστή Επιβεβαίωση Αποστολής.
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, η Εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, ήτοι μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των παραγγελθέντων προϊόντων, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα, εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, πρόκειται να χρησιμοποιηθούν ως ενιαίο σύνολο και λειτουργούν ως μονάδα το ένα με το άλλο και ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η Εταιρεία οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
7. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του. Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά.
8. Απόρριψη Παραγγελίας
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να απορρίπτει την παραγγελία του Πελάτη, ακόμα και μετά την αποστολή μηνύματος Επιβεβαίωσης Παραγγελίας κατά την απόλυτη διακριτική της ευχέρεια.
9. Παράδοση
Τα προϊόντα της παραγγελίας δύναται να παραλάβει ο Πελάτης απευθείας από το κατάστημα της Εταιρείας ή να του αποσταλούν με εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ή μεταφορική εταιρεία. Η Εταιρεία γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του προϊόντος της παραγγελίας, αναλόγως της διαθεσιμότητας, των περιστάσεων του τρόπου παραλαβής ή του τρόπου μεταφοράς, ο οποίος μπορεί να κυμαίνεται μεταξύ 3-5 ημερών. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δεσμεύεται να παραδώσει το προϊόν εντός 30 ημερών από την Επιβεβαίωση Αποστολής της παραγγελίας. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης και της παράδοσής της) οι οποίες δεν οφείλονται σε δική της υπαιτιότητα ή για λόγους ανωτέρας βίας. Ενδεικτικά ως λόγος ανωτέρας βίας μπορεί να θεωρούν απεργίες, τρομοκρατικές ενέργειες, πόλεμος, υγειονομική κρίση, προβλήματα προμηθευτών/μεταφοράς/παραγωγής, φυσικές καταστροφές κοκ. Εάν ο Πελάτης θεωρήσει ότι δεν έχει πλέον συμφέρον από την εκτέλεση της σύμβασης, μπορεί να την καταγγείλει και η Εταιρεία υποχρεούται να του επιστρέψει το τυχόν καταβληθέν τίμημα και κάθε άλλο ποσό που έχει πληρώσει στα πλαίσια της καταγγελθείσας σύμβασης πώλησης.
Για τους σκοπούς των παρόντων Όρων, η παράδοση θα θεωρείται ότι έχει πραγματοποιηθεί ή η παραγγελία θα
θεωρείται ότι έχει παραδοθεί όταν ο Πελάτης ή κάποιος τρίτος που έχει ορίσει, άλλος από τον μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή τον έλεγχο των προϊόντων, γεγονός που θα αποδεικνύεται από την υπογραφή του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης.
Στην περίπτωση αποστολής προϊόντων με την ένδειξη «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ» σε αστικά κέντρα, η παράδοση των προϊόντων λαμβάνει χώρα «στο πεζοδρόμιο».
10. Αδυναμία Παράδοσης
Εάν, μετά την πάροδο 15 ημερών από την στιγμή που η παραγγελία είναι διαθέσιμη προς παράδοση, ο Πελάτης δεν παραλάβει την παραγγελία για λόγους που δεν οφείλονται σε υπαιτιότητά της Εταιρείας, συνάγεται η επιθυμία του Πελάτη για την ακύρωση της Σύμβασης, η οποία και δεν εκτελείται. Ως αποτέλεσμα τα προϊόντα της παραγγελίας θα επιστραφούν στην Εταιρεία, η οποία οφείλει να επιστρέψει στον Πελάτη κάθε πληρωμή που έλαβε από αυτόν από την ακυρωθείσα παραγγελία, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εκτός από τυχόν πρόσθετα έξοδα παράδοσης που προκύπτουν στην περίπτωση που ο Πελάτης έχει τυχόν επιλέξει άλλη μέθοδο παράδοσης από την βασική και λιγότερο ακριβή μέθοδο που του προσφέρει η Εταιρεία) όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία θεωρείται ότι η Σύμβαση έπαψε να υφίσταται.
11. Μετάθεση κινδύνου
Η ευθύνη για τα προϊόντα μετατίθεται στον Πελάτη από τη στιγμή που ο Πελάτης ή κάποιο τρίτος που έχει ορίσει, άλλος από τον μεταφορέα, έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή ή έλεγχο των προϊόντων.
12. Παρακράτηση κυριότητας
Η πώληση των προϊόντων λαμβάνει χώρα με παρακράτηση κυριότητας. Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Εταιρείας μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.
13. Πληρωμή τιμήματος
Το τίμημα του κάθε προϊόντος αναγράφεται στην ιστοσελίδα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος ή παραδρομής, για τις οποίες θα σας ενημερώσουμε με νέο ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο θα περιλαμβάνονται οι πραγματικές τιμές του προϊόντος ώστε να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία σας ή να την ακυρώσετε. Στην περίπτωση ακύρωσης σας επιστρέφουμε στο ακέραιο το ποσό το οποίο έχει πληρώσει για το προϊόν αυτό. Οι τιμές στην ιστοσελίδα περιλαμβάνουν ΦΠΑ, όχι όμως και έξοδα αποστολής και αντικαταβολής τα οποία προστίθενται στην συνολική τιμή, κατόπιν επιλογής του Πελάτη για τον τρόπο αποστολής με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλει τις τιμές της οποτεδήποτε δίχως την προηγούμενη ενημέρωση του Πελάτη.
Η πληρωμή του τιμήματος δύναται να λάβει χώρα με α) αντικαταβολή, β) τραπεζική κατάθεση, γ) πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και δ) PayPal. Στην περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει την πληρωμή του τιμήματος με αντικαταβολή επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα αντικαταβολής ύψους 2,00 ευρώ. Για την εκτέλεση παραγγελιών προϊόντων με την ένδειξη «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ» η εξόφληση του τιμήματος δύναται να λάβει χώρα με α) τραπεζική κατάθεση, β) πιστωτική ή χρεωστική κάρτα και γ) PayPal.
14. Έξοδα Μεταφοράς
Ο Πελάτης δεν επιβαρύνεται με μεταφορικά έξοδα για όλες τις παραγγελίες εντός των ορίων της ελληνικής επικράτειας και στις συνήθεις προσβάσιμες περιοχές που εξυπηρετούνται από τις εταιρείες μεταφοράς.
15. Υπαναχώρηση
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών ή του τελευταίου αγαθού.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρεία με την επωνυμία “Γ. Α. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” (αρ. ΓΕΜΗ 077113127000) και το διακριτικό τίτλο “ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ”, η οποία εδρεύει επί της Αγίου Αλεξάνδρου, στον Καρτερό Ηρακλείου Κρήτης, ΤΚ 71601, με ΑΦΜ 094259799, τηλ: 2810-372900, 2810-381800, email: contact@rakun.gr για την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το συνημμένο υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωση σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση contact@rakun.gr.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, με δικά σας έξοδα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Ακόμη, φέρετε την ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών.
16. Εξαιρέσεις από το δικαίωμα της υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στο Ν. 2251/94 για τις εξ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή, και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απολέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης
γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα
ε) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση
στ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία
η) συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
θ) την προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
17. Ελαττωματικότητα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας προϊόντων
Σε περίπτωση ευθύνης της Εταιρείας για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας του προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Για να θεωρείται μία ιδιότητα συνομολογημένη, θα πρέπει να έχει συμφωνηθεί εγγράφως. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η Εταιρεία οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Η Εταιρεία δεν παρέχει εμπορικές εγγυήσεις για διαρκή καταναλωτικά αγαθά με εκτιμώμενη διάρκεια ζωής άνω των δύο ετών.
18. Πολιτική Επιστροφών
Σε περίπτωση που ο Πελάτης θεωρεί ότι το προϊόν της Παραγγελίας δεν συμμορφώνεται, κατά τη στιγμή της παράδοσής του, με τους όρους της Σύμβασης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με την Εταιρεία στην ηλεκτρονική διεύθυνση contact@rakun.gr. Στο ηλεκτρονικό μήνυμα θα πρέπει να περιέχεται ένα αντίγραφο του παραστατικού αγοράς, εάν πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν φωτογραφίες του ελαττωματικού προϊόντος και συμπληρωμένη τη φόρμα επιστροφής/φόρμα επιστροφής χρημάτων. Σε περίπτωση επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος, παρακαλούμε για την αποστολή email με θέμα «ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ». Η εταιρεία δεν δέχεται επιστροφές:
- Μετά το πέρας 15 ημερών από την παράδοση των προϊόντων στον Πελάτη
- Προϊόντων προσαρμοσμένων στις ανάγκες του Πελάτη
- CDs/DVDs των οποίων η συσκευασία έχει αφαιρεθεί
- Σφραγισμένων προϊόντων των οποίων η επιστροφή δεν είναι δυνατή για υγειονομικούς λόγους και τα οποία αποσφραγίστηκαν κατά την παράδοση
Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παρέλαβε ο Πελάτης, στην συσκευασία τους, με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν συμπεριλαμβανομένου του παραστατικού αγοράς.
Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος η Εταιρεία θα εξετάσει πολύ προσεκτικά το αίτημα του Πελάτη για επιστροφή και θα τον ενημερώνει μέσω email εντός ευλόγου χρόνου για το αν δικαιούται επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση. Στο ίδιο μήνυμα η Εταιρεία θα ενημερώνει τον Πελάτη για την εταιρεία ταχυμεταφοράς ή την μεταφορική Εταιρεία στην οποία ο Πελάτης οφείλει να παραδώσει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ο Πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με έξοδα επιστροφής. Η Εταιρεία επιλέγει κατά τη διακριτική της ευχέρεια τον τρόπο και το μέσο μεταφοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων. Στην περίπτωση που ο Πελάτης δικαιούται επιστροφή χρημάτων, θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό σε κάθε περίπτωση. Εάν η καταβολή του τιμήματος έχει λάβει χώρα με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων σας θα λάβει χώρα μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
Στην περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος για αντικατάσταση με άλλο προϊόν, για αλλαγή μεγέθους, ή χρώματος, η Εταιρεία θα εξετάσει πολύ προσεκτικά το αίτημα του Πελάτη για επιστροφή και θα τον ενημερώνει μέσω email εντός ευλόγου χρόνου για τη διαθεσιμότητα του προϊόντος το οποίο ζητά με την επιστροφή του. Στο ίδιο μήνυμα η Εταιρεία θα ενημερώνει τον Πελάτη για την εταιρεία ταχυμεταφοράς ή την μεταφορική Εταιρεία στην οποία ο Πελάτης οφείλει να παραδώσει τα επιστρεφόμενα προϊόντα. Ο Πελάτης δεν θα επιβαρύνεται με έξοδα επιστροφής. Η Εταιρεία επιλέγει κατά τη διακριτική της ευχέρεια τον τρόπο και το μέσο μεταφοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων.
Στην περίπτωση μη ελαττωματικών προϊόντων, όπου ο Πελάτης επιθυμεί την επιστροφή των χρημάτων του, οφείλει να αποστέλλει στην εταιρεία συμπληρωμένη την φόρμα επιστροφής χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση ο Πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων. Η εταιρεία θα εκτελέσει την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που ο Πελάτης χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή. Εάν η καταβολή του τιμήματος έχει λάβει χώρα με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων σας θα λάβει χώρα μέσω τραπεζικής μεταφοράς. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.
19. Προσωπικά Δεδομένα
Ο Πελάτης συμπληρώνει προσωπικές πληροφορίες (π.χ. όνομα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλέφωνο) στην ειδική Φόρμα Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα, προκειμένου να υποβάλει στην Εταιρεία την παραγγελία του για προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Η Εταιρεία, ως Υπεύθυνη Επεξεργασίας, συλλέγει τις απολύτως απαραίτητες για τη διεκπεραίωση των ανωτέρω συναλλαγών πληροφορίες που καταχωρούνται από τον Πελάτη («προσωπικά δεδομένα» ή «Δεδομένα»), Τα Δεδομένα του Πελάτη διατηρούνται από την Εταιρεία για το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την εκπλήρωση της σύμβασης πώλησης με τον Πελάτη και πάντως για διάστημα όχι μεγαλύτερο των πέντε ετών από τη λύση ή λήξη της σύμβασης αυτής, όπως ορίζεται από το νόμο για την παραγραφή τυχόν αξιώσεων και για λόγους εκκαθάρισης. Τα φορολογικά στοιχεία καθώς και όσα απαιτούνται για λόγους ελέγχου από τις εποπτικές Αρχές θα τηρούνται όσο ορίζεται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία. Στη συνέχεια θα καταστρέφονται με ασφαλή τρόπο, υπό την προϋπόθεση ότι η διατήρησή τους δεν απαιτείται πλέον για την εκπλήρωση του ανωτέρω σκοπού ή για την κάλυψη των επιχειρησιακών, φορολογικών, ή λογιστικών απαιτήσεων της Εταιρείας ή για την προάσπιση των δικαιωμάτων της ενώπιον Δικαστηρίου ή Αρχής. Πρόσβαση στα Δεδομένα του Πελάτη έχει το απολύτως απαραίτητο προσωπικό της Εταιρείας, το οποίο έχει δεσμευτεί με τήρηση εμπιστευτικότητας και οι συνεργαζόμενες με εμάς επιχειρήσεις, οι οποίες επεξεργάζονται τα Δεδομένα ως Εκτελούντες την Επεξεργασία για λογαριασμό μας και σύμφωνα με τις εντολές μας. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και την άσκηση των δικαιωμάτων σας διαβάστε την Πολιτική Απορρήτου.
20. Τελικές Διατάξεις
Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις οποτεδήποτε, δίχως την προηγούμενη ενημέρωση των καταναλωτών. Οι Πελάτες παραινούνται να ελέγχουν τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Αγορών πριν από κάθε τους παραγγελία.
Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος διέπονται από το Ευρωπαϊκό και το Ελληνικό Δίκαιο, ιδίως από τα νομοθετήματα που ρυθμίζουν θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πωλήσεις από απόσταση και την προστασία των καταναλωτών. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Εταιρείας και του Πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ' ύλην αρμόδια Δικαστήρια του Ηρακλείου Κρήτης. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς, ο Πελάτης μπορεί να απευθύνεται στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας. Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Alternative Dispute Resolution στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο Πελάτης έχει πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και διαμένει στην ΕΕ μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτόν τον ιστότοπο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show για εξωδικαστική διευθέτηση της διαφοράς. Ο πιστοποιημένος για τον σκοπό αυτό Φορέας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ) είναι: Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας (ECC GREECE), Λεωφ. Αλεξάνδρας αρ. 144, 11 471, Αθήνα, +30 2106460284 +30 2106460784 info@eccgreece.gr. Ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τον ως άνω φορέα προκειμένου να τον καθοδηγήσει καθ’ όλη τη διαδικασία υποβολής και διεκπεραίωσης της καταγγελίας του.
Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.
Εάν οποιοδήποτε τμήμα της σύμβασης πώλησης σύμφωνα με τους παρόντες όρους αποδειχθεί άκυρο ή ανεφάρμοστο με απόφαση δικαστηρίου, η υπόλοιπη σύμβαση θα συνεχίσει να ισχύει.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ -ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
(συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση)
Προς την ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία “Γ. Α. ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ” (αρ. ΓΕΜΗ 077113127000) και το διακριτικό τίτλο “ΒΑΣΙΛΑΚΗΣ ΑΕΒΕ”, η οποία εδρεύει επί της Αγίου Αλεξάνδρου, στον Καρτερό Ηρακλείου Κρήτης, ΤΚ 71601, με ΑΦΜ 094259799, τηλ: 2810-372900, 2810-381800, email: contact@rakun.gr.
Γνωστοποιώ/Γνωστοποιούμε (*) με την παρούσα ότι υπαναχωρώ/υπαναχωρούμε (*) από τη σύμβαση μου/μας (*) πώλησης των ακόλουθων αγαθών (*) /παροχής της ακόλουθης υπηρεσίας (*), το/τα (*) οποίο(-α) παραγγέλθηκε(-αν) στις (*) /που παρελήφθη(-σαν) στις (*): ________________, από τον/την (*) _________________ [ονοματεπώνυμο καταναλωτή (-ών)] του ____________ [πατρώνυμο καταναλωτή (-ών)], κάτοικο ________________________________ [διεύθυνση καταναλωτή (-ών)].
Υπογραφή καταναλωτή(-ών) (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί)
_____________________________
Ημερομηνία
---------------------------------------------------
(*) Διαγράφεται η περιττή ένδειξη.